24 Mart 2010 Çarşamba

biletixin son rezaleti

malum eylülde 2010 dünya basketbol şampiyonası var istanbulumuzda bu büyük organizasyon belkide ülkemizin de en büyük sınavı olacak daha önce avrupa basketbol şampiyonası yapılmıştı ülkemizde ama dünya basketbol şampiyonası çok daha farklı ve çok daha büyük bir organizasyon çünkü tüm dünyanın gözü ülkemizde olacak eylül ayında tüm dünyanın en büyük basketbol takımları gelecek hepsini geçtim amerika namı değer dream team gelecek hem de tam kadro çünkü uzun zamandır dünya basketbol şampiyonasında kayıplar ve bu sefer öyle olmayacağını göstermek için geçen sene olimpiyatlardaki kadroyla gelecekler amaçları her rakiplerine 30-40 fark atarak şampiyon olmak ve eylülde ülkemiz çok güzelleşecek harika bir atmosfer olacak bundan hiç şüphem yok ama çok endişeli ve şüpheli olduğum bir olay oldu geçen hafta onu yazmak istedim bende şampiyona biletlerini biletix satıyordu daha doğrusu satacaktı ve ne zaman satışa çıkacağı açıklanmamıştı o yüzden biletixin sitesine girdiğimiz zaman biletler satışa çıkarılmadan 2 gün önce haberim olsun diye bir seçenek vardı mailinizi giriyorsunuz size haber veriyorlardı(güya).
halbuki biletixte daha önce de ülkemizde yapılan bir sürü önemli organizasyonun biletleri satılmıştı ve hep biletlerin satışa çıkarılacağı tarih aylar öncesinden ilan edilmişti o yüzden bu işte bir gariplik vardı sanki ama yine de ben de binlerce basketbolsever gibi o seçeneğe tıkladım ve mailimi yazdım ve her gün hem biletix e hem de mailime bakıyordum acaba satışa çıkarılma tarihi açıklandımı açıklanacakmı diye ama bir gün bi yerde okuduğum haberler beynimden vurulmuşa döndüm biletler satışa çıkmış ve 2 saatten daha az bir sürede biletlerin tükendiği yazmış sistemde.
bu andan itibaren biletix e 3 soru sorulabilir
1- her organizasyonda aylar önce biletlerin satışa çıkarılacağı gün açıklanırken neden bu çok önemli organizasyonda gizlendi bu tarih
2-madem gizlediniz satışa çıkarılacağı tarihi biletler çıkmadan haber ver seçeneğine tıklayan kişilere neden mail gelmedi
3- biletler kimsenin haberi olmadan satışa çıkarıldı diyelim koskoca stadyumun biletleri nasıl 2 saatte biter öyle bir ihtimal olmaz olamaz ki zaten kimsenin haberi yoktu biletlerin satılacağından.
4- size attiğim mail e de cevap verilmedi mantıklı bir açıklamanız olmadığından olabilirmi acaba bu?

benim bu olaylardan çıkardığım sonuç ise biletix bu önemli organizasyonun biletlerini birilerine peşkeş çekmiştir internetten göstermelik 100-200 bilet satıp biletlerin bittiğini yazmış ve kalan biletleri el altından resmi olmayarak satışa çıkarılmıştır yoksa başka bir açıklaması olamaz 15 bin kişilik salonun biletlerinin kimseye haber vermeden satışa çıkarılıp hemencecik bitti yazısının sisteme girilmesinin.

ben hala biletixten bir açıklama bekliyorum bu olay medyada gündeme gelmedi ama gelmeli bu büyük sahtekarlık araştırılmalı ben ve benim gibi binlerce basketbol fanatiği resmen mağdur olmuştur bu olayda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder