23 Şubat 2010 Salı

prozac nation




bu film benim hayatımı az da olsa değiştirdi belkide beni cesaretlendirdi yazmayı sevmememden dolayı blog oluşturmayı hep ertelemekteydim bu filmi izleyene kadar ve bu filmden sonra artık benim de bir blogum var film bence imdb de hakettiği ratingi alamamış bence gerçekten hayat dersi veren oyunculukları sağlam bir film zaten başrol oyuncusu cristina ricci genelde hep depresif sorunlu rollerde karşımıza çıkar o yüzden sanırım o rollerde artık usta michelle williamsın dawsons creek efsanesinde ünlü olmasından hemen önce rol aldığı bu filmde daha acemi ama gelecek vaad ettiğini anlıyoruz oyunculuğuyla olmasada masum güzelliğiyle film kısaca yazar olmak isteyen yada ailesi tarafından ona zorlanan elizabeth in havard a başlaması ve hayatında yeni açılan bu sayfada bocalamasını anlatıyor uzun zamandır izlemek istiyordum zaten bu filmii ve herkese rahatlıkla tavsiye ederim de yalnız filmn başındaki riccinin çıplak sahnesi çok gereksizdi gözümü tırmaladı açıkçası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder