26 Haziran 2010 Cumartesi

Dünya kupasında 2.tur maçları analizlerim

Grupların dün gece bitmesinin hemen ardından bugün hiç ara vermeden 2.tur maçlarına başlanıyor güney afrikada ve 8 maç yapılacak 2.turda ben bu 8 maçın analizlerini sizler için yapıcağım.
URUGUAY-GÜNEY KORE:
A Grubu 1.si uruguay güney koreyle karşılaşıcak ilk maçda bugün saat 17.00 de ve kore büyük süpriz yaparak 2.tura çıkmayı başardı ama bence bu bile büyük bir başarı koreliler için uruguay karşısında tutunabilme şansları yok denecek kadar az maç kısır geçer az gol olur ve uruguay 1-0 kazanır diyorum.
AMERİKA-GANA:
2.tur maçlarında böyle bir maç izleyeceğiz deseler açıkçası inanmazdım 2 takımda birbirine denk takımlar denk kuvvetlerin mücadelesi olarak geçicek gananın hep söylediğimiz gibi en zayıf noktası türkiyeninde yakından tanıdığı kalecileri onun dışında fizik kuvvet olarak gayet iyiler ayrıca afrikadan 2.tura çıkan tek takımlar bunun sorumluluğuda var ben bu maçda şansların eşit olduğunu düşünüyorum gol atan kazanır gibime geliyor o da bi parmak farkla sanki gana olur.
ALMANYA-İNGİLTERE:
2.turun en heyecanlı maçı olacak kuşkusuz ve erken final diyebiliriz 2 takımda buraya şampiyonluk için geldiler ve bu maçın uzatmaya gitme ihtimalide yüksek iki takımda temkinli oynayacaktır gruplarda ingiltere kendisinden beklenen oyunu sergileyemedi almanya ise mesut özil liderliğinde ingiltereye göre daha iyi bir performans gösterdi maç kime giderse süpriz sayılmaz ama ben ingilterenin beklenen patlamayı yapacağını ve maçı kazanacağını düşünüyorum.
ARJANTİN-MEKSİKA:
Arjantin 3 maçınıda kazanarak bu turnuvanın en büyük favorisi olduğunu herkese gösterdi ve şu an turnuvanın en iyi futbol oynayan takımı, meksikaya gelirsek fransanın ipini çekmişti 2-0 yenerek ve gerçekten süpriz bir takım ama arjantin bir fransa değil ve bu maçı arjantin zorlanmadan kazanacaktır.
HOLLANDA-SLOVAKYA:
Turnuvanın bir diğer 3 maçta 9 puan alan takımı da hollandaydı portakallarda arjantin gibi en düzgün topu oynayan takımdı diğer takımlar gibi iniş çıkışlı bir top oynamadılar gayet kararlı ve hep çıkışta olan formları sayesinde grupda puan kaybetmediler ve şimdi de kendileri gibi avrupalı olan bir takımla karşılaşacaklar.
kağıt üstünde herkes hollandayı favori görebilir ama unutmayalım slovakya son m aç mutlak kazanması gerekiyordu çıkabilmesi için üstelik rakibi de italyaydı ve 3-2 kazanarak 2.tura adını yazdırdı yani bu maçda hollanda ağır basabilir ama asla maçın favorisi yok ve bu maçda uzatma adayı maçlarımdan biri herşey olabilir gol atan avantajlı konuma geçer hollanda çok çok zorlanır ama bir şekilde kazanır diyorum.
BREZİLYA-ŞİLİ:
Dunganın büyük bir süpriz yaparak ronaldinho,adriano,pato,diego ve marceloyu 23 kişilik kadroya almaması herkesi şaşırttı ve brezilyanın bu turnuvada bir şey yapamayacağı bir takıma sahip olduğu tüm yorumcular tarafından söylendi bende bu fikirdeyim her ne kadar bireysel oyuncular olsalarda her an skoru değiştirecek mükemmel yetenekleri var bu futbolcuların neyse maça gelirsek şili-brezilya maçı 2.turun tek latin amerika eşleşmesi ve bu iki takımın elemelerde yaptıkları maçlarda brezilya 4-2 ve 2-1 mağlup etmişti şiliyi yani şiliye ters gelen bir futbol oynuyor brezilya ama iki takımda birbirini çok iyi tanıyor açıklarını güçlü yanlarını deta ezberlediler şili ispanya maçında yaptığı hatalardan ders alırsa bu maç çekişmeli olacaktır diye düşünüyorum ama brezilyanın kolay olmasada kazanacağını düşünüyorum.
PARAGUAY-JAPONYA:
2.turun 2. güney amerika uzak doğu eşleşmesi de bu maç ilk maçta uruguayın kazanacağını söylemiştik 2.maçta ise paraguayın işi uruguay kadar kolay olmayacaktır özellikle japonya 3 tane fikik golü atarak duran toplarla işi bitirdiler ve honda diye br futbolcu çıktı grupların açık ara yıldızı oldu bu maçta ben japonyayı bir adım önde görüyorum paraguay her ne kadar herkes tarafından favori olarak gösterilse de benim favorim bu maçta hondalı japonya.
İSPANYA-PORTEKİZ:
2.turun son maçı ise yine bu turun en çekişmeli enn heyecanlı maçlarından ikincisi olacak ilk maç tabiki almanya-ingiltere olacaktır. ispanya ve komşusu hemen aldıntaki portekiz aynı coğrafyada olsalarda futbol stilleri tamamen farklı iki takım portekiz her ne kadar bir çok yıldızı olsa da ronaldo üzerine kurulu bir takım ispanya ise her ne kadar bir sürü yıldızı olsada tamamen takım oyunu oynayan bir takım ispanya favori tabiki ama ben bu maçı ronaldonun performansının belirleyeceğini düşünüyorum, ispanyadaki tüm oyuncular ronaldoyu avuçlarının içi gibi tanıyor aynı şekilde ronaldo da onları bakalım hangisi galip çıkacak bu maçtan eğer ronaldo gerçek ronaldo gibi oynarsa portekiz ispanyayı eler ama oynatırlarmı zor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder