27 Şubat 2012 Pazartesi

Twitter ve Detoks

Burayı sadece bir sinema blogu olarak kullanmayacağım, nede olsa kimse iplemiyo ben ne istersem onu yazarım, benim sayfam ne de olsa burası, twitter yazmak istedim mesela şu an.
Evet bazen yazıyoruz twitter eskisi gibi değil diye ama bunu bugün ciddi anlamda anladım, gerçekten ilk çıktığında çok samimi bir ortam vardı ama nerde bokluk orda çokluk olayı, twitter'dan bugün ciddi anlamda soğudum, hesap kapamam çünkü ben istediğim zaman ordan uzak kalacak iradeye sahibim ama yine de kapamayı da düşünmedim değil, saat 23.20 gibi girdiğimde twitter'a hash tag olarak şu üç boktan kelime vardı: türk kızı, ayıp şarkılar ve bence seks, boktan derken twitter kullananlar ne demek istediğimi anladı.
Mesela ilkinden başlayalım türk kızı hash taglerini okudum belirli bir süre, hakaretler mi istersiniz, aşağılamalar mı istersiniz, küfürler mi istersiniz maşallah hepsi vardı, bu hakaret, küfür yazanların anneleri de zamanında türk kızıydı ve bunların %90'ı bir türk kızına aşık olmuş ve bundan sonra yine aşık olacak kişilerdi, bana ne yani eğlenmeyelim mi diye sorabilirsiniz tabi ki eğleneceğiz, hatta ben hep derim twitter'ı fazla ciddiye almamak gerekli diye, oraya stress atmak için girmek en güzeli ama seviyeyi de korumak gerekir diye düşünüyorum.
Çok samimi ve güzel insanlar da tanıdım twitter'dan ve eminim ki tanımaya devam edeceğim, çok da güzel bir yer orası ama maalesef çoğu insan orda doğal değil, eskisi gibi olmamasının sebebi de bu zaten, eskiden herkes kendisiydi, kasmadan yazar, eğlenirdi ama şimdi, şimdi maalesef tribünlere oynayan çok daha fazla, bu da popüler bir yer olmasından kaynaklanıyor tabi ki, ben alternatifini buldum twitter'ın ve şu an orda herkes çok samimi, umarım orası da bozulmaz ve hep öyle kalır.
Bazen detoks iyidir, ara vermek, kendinle kalmak, kendine vakit ayırmak önemlidir, size de tavsiye ederim, twitter'a en az 6 ayda, hiç olmadı sene de bir az ara verip detoks yapın, iyi gelecektir, daha iyi hissettirecektir. İyi geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder