6 Kasım 2010 Cumartesi

VAY ARKADAŞ


Dün gece 2 filme gittim ilki new yorkda 5 minareydi ve bi önceki yazımda onu değerlendirdim maalesef vasattı ama ondan sonra gittiğim vay arkadaş beni gerçekten şaşırttı çünkü asla böyle bir film beklemiyordum, beklentimin çok üstünde harika bir komediyle karşılaştım ne kulağı tırmalayan küfürler var ne de aşırı bel altı espriler her şey dozunda bu filmde ve salonda kahkaha hiç eksik olmadı film boyunca filmin 3 kahramanı manik, tik ve dildo bu 3 harbi arkadaş dildonun babasının ameliyat parasını bulabilmek için giriştikleri maceralar ve sonrasındaki kahkaha tufanı gerçekten sinemada izlenmeli dildo karakterini nefes filminin komutanı Mete Horozoğlu canlandırıyor ve nefes gibi sert bir filmde hem sert hem de duygusal bir rolü hakkıyla oynadıktan sonra bu filmde komedi rollerininde altından kalkacağını kanıtlıyor bizlere, tik e gelirsek filmde en çok güldüğümüz karakter tik ismindende anlaşılacağı gibi mimikleri jestleriyle konuşmadan güldürüyor bizleri filmde kendisi bu 3 kafadarın en arıza karakteri ise manik o da seyirciyi kahkahaya boğuyor asabi bir karakteri harika canlandırıyor ali atay asabi bir karakteri o kadar iyi canlandırıyorki seyirciye en sempatik kahraman kim diye sorsanız çıkışta kesinlikle manik derler, bu 3 kafadar dışında demet evgar da harika bir oyun çıkarıyor rolünün hakkını veriyor ve usta oyuncu rasim öztekini de eklersek bu kadroya izleyiciyi çok keyifli bir film bekliyor.

1 yorum:

  1. yorumlarını dikkate alıp,bu filme gideceğim !!! gkr

    YanıtlaSil