30 Ocak 2014 Perşembe

!f İSTANBUL'DA MUTLAKA İZLENMESİ GEREKEN FİLMLER



Bir önceki yazımda 35 film tavsiye ettim !f için, 88 filmden 35 tanesi 11 gününü !f'e ayıracak sinefiller için günde 3 filmden hemen hemen izlenebilecek bir film sayısı ama zamanı kısıtlı olup ben hepsine gidemem bana mutlaka izlemem gereken filmleri yaz diyenler için mutlaka izlenmesi gereken 12 filmi de yazmak istedim, tabi ki bu harika festivalde izleyebileceğimiz kadar film izlemek bizim için kar olsa da ben o kadar vakit ayıramam diyenler için mutlaka izlenmesi gereken 12 filmi yazıyorum.

!f'te MUTLAKA İZLENMESİ GEREKEN 12 FİLM

1-NYMPHOMANIAC: Von Trier'in fragmanı youtube'da bile yasaklanan bu filminin, sinema sanatının sınırlarını nasıl zorladığını görmek için

2-UNDER THE SKIN: Scarlett Johansson'u uzaylı olarak görmek için

3-KAZE TACHINU: Animenin kralı Miyazaki'nin beyaz perdeye vedasına saygı duruşu için

4-MAHİ VE GORBEH: İran sinemasının kısıtlı imkanlarla nasıl harika filmler yarattığını görmek için

5-THE SELFISH GIANT: Günümüzdeki gerçek dostlukların kıymetini bilmek için

6-BORGMAN: Güzel bir burjuvazi eleştirisi izlemek için

7-DALLAS BUYERS CLUB: Oscarlık 2 harika oyunculuk(Matthew Mcconaughey, Jared Leto) izlemek için

8-THE DOUBLE: Her insanın dünyada mutlaka bir ikizi olduğuna inanmak için

9-SPECTECULAR NOW: Basit, doğal, çıkarsız bir gençlik aşkı izlemek için

10-FILTH: Polislerden daha fazla nefret etmek için

11-FOR SNOEN FALLER: Sıradışı bir YOL filmi izlemek için

12-TEST: Aids'in yayılmaya başladığı yıllarda yaşananları görmek için

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder