10 Temmuz 2010 Cumartesi

Dünya Kupası 3.lük maçı tahminim

ALMANYA-URUGUAY:
yarı finallerin 2 yaralı takımı 3.lük maçında karşılaşıyorlar, aslında bu maç sadece bir ünvan maçı 2 takımında umrunda olduğunu düşünmüyorum özellikle almanya şampiyon olamadıktan sonra 3.lük 7.lik ne farkeder diye düşünüyordur çünkü gerçekten çok trajik bir mağlubiyet aldılar ispanya karşısında, sen ingiltere, arjantine 4 at gel ispanya maçında pozisyona dahi gireme bu kötü oldu ve almanya biraz daha moralsiz,uruguay ise turnuvanın süpriz takımı oldu onların buraya kadargelebileceğini kendi hocaları bile tahmin etmiyordu forlanın sürüklediği takım buraya kadar geldi ve 3.lük maçında almanyaya oranla daha bir iştahlı olacaklarını 3.lüğü daha çok isteyeceklerini düşünüyorum ben ama sonuçta her ne kadar biraz formalite maçı olsada 3.olmak da en azından bir teselli olacaktır 2 takım içinde.
Uruguayda yarı finalde oynamayan takım kaptanı lugano ve kırmız ve golcü suarez bu sefer sahada olacaklar almanyada ise mesut özil ve klose nin oynama ihtimalleri zayıf bu maç her sonuca gebe ama ben uruguayın bir adım önde olduğunu düşünüyorum daha çok istedikleri için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder